close

Reklama prasowa dla lokalnych firm

Trafność może dotyczyć treści lub geografii. Lokalna gazeta magazyn, który jest rozprowadzany do określonej grupy osób na określonym obszarze sprawia, że jest ona właściwa. Pamiętaj, że dystrybucja jest kluczem. Jeśli dana wspólnota ma jeszcze jakieś popularne lokalne gazety, które są rozprowadzane zarówno mieszkańców małego miasta lub konkretnego obszaru wewnątrz większego obszaru, to warto nawiązać z nimi współpracę, jeśli nasi potencjalni klienci są zazwyczaj mieszkańcami tego obszaru. Upewnij się też, czy dana publikacja, którą bierzesz pod uwagę, jest poważana u rzeczywistych czytelników.https://metryicentymetry.pl/
Mailingi, w których w 100% kuponach i/lub reklamy są nisko postrzegane przez czytelników i często są wyrzucane, zanim ludzie na nie spoglądną. Jeśli nie ma treści, nie polecam tej formy reklamy drukowanej. Wiele razy lokalne firmy umieszczają swoją markę w ogłoszeniu w gazecie lub czasopiśmie. Problem jest jednak taki, że nie ma sposobu, aby nasza reklama rzeczywiście dotarła do czytelników. Dlatego warto zawrzeć w niej wezwanie do jakiegoś działania, np. zdarzenie na konkretny dzień lub wyjątkową zniżką z wymaganą datą ważności.
W ten sposób na pewno będziesz wiedział, czy Twoja reklama rzeczywiście dotarła do czytelników publikacji.

Story Page